کافه تازه در پایتخت
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

این اتفاق را می‌توان قبل از راه اندازی کافی شاپ  از میز و صندلی‌های بزرگ که بیشتر حالت سوشیال یا اجتماعی دارند، از چند میز تحریر یک نفره و موسیقی لایت و آرامش بخش کافه و حتی از چراغ‌های مطالعه آن متوجه شد. کارفه بستری است برای ایونت‌ها و اتفاقات فرهنگی روز.

 

در همین مدت کم تاسیس کارفه چندین اتفاق فرهنگی هنری در این کافه رخ داده است بعنوان مثال جشن رونمایی و امضای کتاب «چای نعنا» که سفرنامه آقای منصور ضابطیان، مجری تلویزیون، به کشور مراکش بوده و با حضور اهالی هنر و علاقمندان به کتاب ایشان در این کافه برگذار شده است.

این اتفاق را می‌توان از میز و صندلی‌های بزرگ که بیشتر حالت سوشیال یا اجتماعی دارند، از چند میز تحریر یک نفره و موسیقی لایت و آرامش بخش کافه و حتی از چراغ‌های مطالعه آن متوجه شد. کارفه بستری است برای ایونت‌ها و اتفاقات فرهنگی روز.

 

در همین مدت کم تاسیس کارفه چندین اتفاق فرهنگی هنری با راه اندازی کافی شاپ در این کافه رخ داده است بعنوان مثال جشن رونمایی و امضای کتاب «چای نعنا» که سفرنامه آقای منصور ضابطیان، مجری تلویزیون، به کشور مراکش بوده و با حضور اهالی هنر و علاقمندان به کتاب ایشان در این کافه برگذار شده است.

کافه از پاتوق‌های اصلی هنرمندان است و گاها بحث‌های کاری و هنری که پایانی برای شان نیست به درازا می‌انجامد و شاید این اتفاق مورد نظر بسیاری از کافه داران نباشد. چرا که در ورودیه برخی از کافه‌ها می‌توان این تابلو را مشاهده کرد که حداکثر مدت استفاده از میزها برای مثال یک ساعت و حتی در برخی اماکن شلوغ به ۲۰ دقیقه هم کاهش یافته است.

 

کافه کارفه با موقعیت مکانی بسیار دنج و آرامی دارد و با فضای بزرگ خود و حس و انرژی مثبتی که در آن جاری است برای شما محدودیتی ندارد و قطعا به زودی به پاتوقی برای اهالی این عرصه و البته کافه گردها و گافه بازها تبدیل خواهد شد. البته فراموش نکنید که قبل از رفتن به این کافه با آن‌ها تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: